Tuesday, August 9, 2011

hello today our 4 months relaytionship!!! 9 aug 2011

hehehe.. 1st of all syukur kepada Allah S.W.T sbb menemukan aku dgn Mohammad Zamri Bin Mat..
ok.. huh... ssh mok mulakan semuanya mcm 1st time aku terjumpa zam tok. semuanya biasa tp WOW!! aku rasa something bila jumpa nya dolok... aku pk aku jumpa nya mcm aku terserempak dgn laki2 biasa d luar nun... p aku silap nya lain dr yg lain k? hehehe... bila aku dh mula tgk gaya nya ckp,tetak,nya nang xpemalu pun org la. hehehehe... OMG!! pasya phl ka hati aku tergerak mok alu knln ngn nya sedangkan aku tauk nya da grk n aku pun da grk tyme ya.. HOW THIS HAPPEN TO ME???? wooohooo! setiap perkara yg terjadi ada hikmah kan??? ok dah knl ngn nya n get close ngn nya. makin ari aku rasa lain.. ukn lain mcm biasa ya.. rasa SUKA N MULA SYG kat nya... sbb tyme ya mek 2 stakat kwn n aku just syg nya as a friend.. hurm... dh berminggu mek 2 knl.. knk tba2 sgek mlm ya which is 8 april 2011 aku rasa cm aku xmk dkat ngn nya agik padahal aku nang xmk jaoh alu dr nya.. aku dah mula sygkan nya.. n aku mula JATUH CINTA KAT ZAMRI ya.. :) sbnanya berat hati ku mk mdh ngn nya tyme ya p aku ngenang nya da grk tyme ya n aku pun lom tauk pa jadi ngn hbgn gerek nya ngn nya n aku ngn gerek aku pun entah xtauk pa jadi.. pelik x??? masa ya mek 2 bebena kelaie...sampey nya buang pic aku(ny pdh la) nya buang number hp aku.. nya x jwb calling aku... aku rasa aku xtauk brapa igek call dah aku buat mlm ya hanya mok pujok nya n terimak aku balit... last2 aku makin give up.. :( tauk x???? p aku kuatkan semangat aku... pagi ya aku try agik kol nya.. p still in the same way .. tedah x?? betapa sukarnya aku mok pujok nya... aaaaaaaaaa... n sukar juak aku mok lepaskan nya sbb aku terlalu cintakan nya.. :))) n mcm2 cara cdak opismate aku mk pulihkan keadaan aku ya jd sediakala... pasya. aku mula ok dh n try not to call him again.. pasya kol 4 PETANG... nya msg aku ... nya reply tyme ya... tauk x aku terlampo gembira...!!! :)) naaa... pasya yg polah aku sedih nya pdh...'dapat x kau lupakan aku sal???sbb tok msh awal utk kta xbersama gik'  how dare.... mmm.. aku sedih balit bc msj ya.. mmm,, pasya... nya reply balit  nya pdh ' I LOVE U SO MUCH SAL' ...awww!!! aku melompat dr kerosi ya.. n semua org bc msj ya.. aku gembira gilak bh.. so dr cya la segalanya bermula... 9 APRIL 2011 menjadi tarikh permulaan mek 2 bergerek... hehehe... pasl gerek mek 2 nok lmk dah xpedulikan mek 2 ya... lantak la... pa mk jadi jadi... sbb sapa suroh xhargai masa bergerek na x??? aaaa..... sampai la mlm tadik... aku buat performance kat station 1... aku lagu sgek lagu tok 'RINDU SETENGAH MATI-D'MASSIVE' nang sepenuh hati ku nyanyi sampey org cya da nok rakam n ambik pic n tepuk tgn.. once again nok tomboi ya nangis dgr aku berlagu... aku terlampo emotional sbb lagu ya aku tuju khas buat insan yg satu2nya dlm hati aku... yg terlalu aku cinta sepenuh jiwa n raga n aku rindu alu kat nya... aku rindu masa nya tgk aku nyanyi... p malang nya xda mlm tadik... n cun2 kol 1200am... nya msj padah 'HAPPY RELATIONSHIP kta 2 yg ke 4 bulan syg' .. :) mmmmm... so sweet!! even bok 4 bulan.. aku rasa mcm dah knl nya bertahun2 sbb he's the one part of my life... i love u soooooooo much syg!! n tadik... aku tyme msj2 ngn nya aku dgr earphone... aku dgr lagu RINDU SETENGAH MATI ya balit... gugok aek mata ku ngenang kmk 2 berjaohan dh... lmk gik mok tggu nya balit... p syukur alhamduillah.. sepanjang aku bgrk ngn nya... nya selalu menceriakan aku... p bulak pdh mek 2 xda kelaie... bulak pdh xda.. p yala d nama kan cinta... pabila kita bna2 d satukan@djodohkn oleh masa ESA.. ALLAH S.W.T.. semua nya pasti tetap kekal bersama... amin~~ aku harap hbgn mek 2 sampey akhir hayat  mek 2... aku bna2 mksd kan semua yg aku pdh tok... xda bnda lain seindah cinta ... hurm... hehehehe... :) ya Allah.... jikalau kau dengar pa ku yg hamba-Mu ini katakan ... ku harap segala doa ku termakbul.... amin~~ n to my lovers!!!! mek mok nya tauk kan..... pa2 jak rintangan dlm hdup yg tengah taduak alami skrg n bila2 jak kan... kita akn tempuh bersma k syg??? walau pun jaoh.... asal kmk msh dpt bantu kmk bantu... mcm ya juak ktk... kmk xkn maok khilangan nya n kmk xmk lepaskan nya sbb kmk terlalu cinta kan nya... ALLAH S.W.T menentukan.. kita mengusahakan nya k syg???? mek try sebaik yg mungkin menjaga hbgn taduak... moga dcucuri rahmat n selamat menjinjang ke pelamin... amin~~~~ mmm... kmk mok nya phm tiap kali kmk meruyan ka... try to not to meruyan sama k syg?? hehehe.. p apa2 pun ktk nang cali syg... nang cali... nya salu polah kmk tetak.. even polah kmk merajuk ka.. nya mrh ngn kmk ka.. kmk tetap cintakan nya k syg???
perangai ZAMRI yg bagus:
-jujur,bait hati,peramah,romantik,lawak,sepalak,bersefahaman,memahami,xmelwan,bukan pengganas,n penyanyang alu2..
perangai ZAMRI yg xbagus:
-kuat merajuk,jeles,suka buang bantal busuk aku.
btw,jayak yg aku dpt describe kan.. p apa2 pun nok jaik kat ktk kan syg... kmk xpnh pk jaik psl nya... nya tetap d hati kmk !!!! tauk x.. eeeeeeeeeee pipi ktk ya GERAM KMK!!! rindu ngn nya syg...
ok.. sampey ctok jak story of my life 3 rtok.. thanks 4 viewing n follow my blog! thanks guys!! I LOVE MOHAMMAD ZAMRI BIN MAT. FOREVER N EVER!!! assalammualaikum~