Monday, August 15, 2011

lumrah hidup seseorg..tiada sapa yg tahu kecuali ALLAH S.W.T

hm... ok... today maybe aku pellik semacam sbb mungkin akibat kitaran period semakin dekat.. :( btw aku puasa.. dh 15 hari aku berpuasa.. alhamdulillah.. n semasa aku menjalankan ibadah puasa.. aku sebenarnya sakit.. migrain aku makin hari makin menjadi.. n setiap hari temperature bdn aku naik.. :( aku sakit srg pun xtauk kecuali gerek aku. parents aku xtauk.nok cdak tauk aku puasa n aku konon xpat polh kerja sdgkan aku terlalu menjaga semua yg ada d rumh termasuk nyapu ka,masak k aku bersungkey,beli aek kdrk,semuanya sndrk n yg cdak cuma tauk ialah mejal aku polah show! aku bukan patong utk dhias n k pandang org sekeliling! ku hanya insan biasa yg sama seperti manusia lain. pls la phm. aku perlukan kptsn sndrk!:( apa2pun tapi aku still mok puasa sbb aku tauk puasa penting bagi setiap umat islam yg masih mampu mengerjakannya.. n aku rasa aku msh mmpu.. syukur~
btw,mmmm ssh la mok menyatakan sesuatu yg kita rasa boleh menyakitkan hati seseorg.. sbb bila kta mempunyai rasa syg ,, kta xkan mudah mok menyakitkan hatinya even apa sekali kptsn nya.. :( mmm.. syg.. kmk  
xpnh mok larang nya apa nya polah.. sbb mun nya rasa nya betol.. ok.. mek ok jak.. p asalkan jgn xmeninggalkan faedah pda ktk.. ingat? mm.. kmk selama bgrk dgn ktk.. hidup kmk dpenuhi pelbagai kegembiraan,dugaan,kesenangan,n sebagainya.. kmk xpnh mintak lebih dr apa yg ktk mampu bg,, contoh nya.. KASIH SAYANG,CINTA,KEJUJURAN N KESETIAAN.. mm.. bg kmk ktk la segala nya.. alhamdulillah ktk serahkan semuanya.. n kmk dpt merasa semuanya.. makseh syg.. n kmk mok nya jujo.. kmk nyakit ati nya xlmk2 tok??? okla.. mun ada.. kmk mintak maaf dr hujong kaki hingga hujong rambut.. mm kmk doakan kejayaan ktk buat selamanya.. kmk xpnh mk maki hamun ktk,kmk xpnh terpikey mok menjaik2 kan ktk sbg gerek kmk.. kmk bna2 ikhlas syg ngn ktk.. asal ktk tauk.. kmk mok ktk jadi org terakhir mencintai kmk dlm dunia tok.. sbb kmk dolok dh puas knk bulak org laki.. n bg kmk kisah lmk bnyk ngaja kmk tentang erti hidup tanpa sebuah cinta.. kmk dolok terus terang kmk dah mula xcyk dgn laki,, tapi temunya kmk dgn ktk.. n kmk anggap ya sebuah hikmah.. ktk ngubah presepsi hidup kmk.. ktk membuat kmk jatuh cinta balit n ktk buat kmk sedar betapa indh ya CINTA di dunia tok dgn ktk.. y yg membuat kmk terlalu bersyukur pd ALLAH S.W.T sbb menemukan kmk dgn ktk n kmk xmk kehilangan ktk buat selama-lamanya~
mmm :) syg.. cinta yg ktk bg udh mencukupi buat kmk bahagia d sisi ktk.. n xpnh mek mok bygkan cmni kmk kalau xda ktk d sisi kmk agk.. kmk xmk! kmk xmk! :( k?? jodoh pertemuan d tgn TUHAN.. apa2 pun.. kalau kita berusaha n sering berdoa utk menjodohkan dr kta dgn seseorg n cinta kita bna2 ikhlas.. insyallah doa kta termakbul~ mm..
kesimpulannya.. hargailah setiap detik kita bersama org tersyg.. krn d dunia hnya sementara..namun d akhirat selamanya.. kalau cinta kita bna2 sejati.. insyallah sampai ke pintu syurga.. lagipun xmudah utk kta mencari cnta sejati d dunia... semuanya berlaku secara tiba2.. apa2 pun aku syg gerek aku sampey bila2.. cuma nya ajak yg dpt menyembuh segala duka aku,nya ajk dapat mengembirakan aku,nya ajak dpt bg sokongan ngn aku,nya ajak segalanya~